View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sover du? Eller binger du med 0 søvn, 0 mat, 0 drikke, vitaminer? Tror søvnmangel er psykose-dyrker nummer 1 når det kommer til amf. Eller sover du 8 timer per natt, spiser normalt? Drikker vann, melk, juice? VItamintilskudd?
Vis hele sitatet...
Har hatt perioder hvor jeg ikke har sovet på et døgn, men ikke holdt på slik som pepperstukerne. Litt mer som å bare døgne. Noen dager hvor det har blitt lite mat, men har som regel alltid fått i meg nok, fordi matlysten kommer tilbake etter at man har stått på medisinene en stund. Sunn kost har det ikke vært da. Vitaminer, aminosyrer, urter, antioxidanter, osv, har jeg alltid vært flink til å ta hver eneste dag. Drikker også normalt, men burde vel egentlig hatt høyere vanninntak. Det er ikke snakk om å være skikkelig stuka på amfetamin. Holder på som om det var en helt vanlig hverdag, og det er ingen som kunne trodd at jeg tar så store mengder amfetamin. Jeg ser oppfører meg rimelig normalt, og vil si jeg ser godt over gjennomsnittet bra ut. Smiler og prater på en helt normal måte. Dette er jo selvfølgelig bare en fasade...

Bare fordi det starter i det små betyr ikke det at det blir der. Skaden er skjedd. Riften er der, men det har ikke raknet. Men det vil det, og du vet det skjer. Du vet svaret på ditt eget spørsmål, men om du spør for å be om tillatelse så er det kun du som sitter på den. Tror neppe du får en eneste tommel opp her inne på dette temaet. Gjør det rette. Slutt
Vis hele sitatet...
Kan hende jeg formulerte meg selv litt feil, men jeg lurer egentlig ikke på om jeg kan fortsette å "speede" meg, men mer å ta lavere doser og trappe ned. Evt senere ved lang pause ta medisinen ved behov. Har allerede trappet ned og føler ingen frist for å ta mer og føler det går greit. Ville selvfølgelig gjerne tatt doseringen som fungerer, men så lenge jeg slipper å sove 17 timer døgnet er jeg fornøyd.

.........Bare gi faen i amfetaminer. Kan nevne hundre grunner til å ikke ta amfetamin, men det har ingen betydning om ikke du selv velger å si stopp. Og ikke bare si det til deg selv på nedturen eller at du tar det snart fordi det er ingenting amfetamin kan bringe med seg for deg som er positivt for livet ditt fra dette punktet og om du fortsetter så vil det ikke nødvendigvis skje at du plutselig dø eller blir tvangsinnlagt, eller blir schizofren over natta. Det vil være mer som om livet ditt blir en spiral ned i dass og så prøver du å løpe ut av spiralen helt til du er så mentalt ødelagt at det du kalte livet ditt ikke er annet enn fragmenter av minner.
Vis hele sitatet...
Wow... Må si at teksten din ga meg en stor tankevekker, Bluesky! Nå har jeg aldri vært våken i mer et døgn og hatt det slik, men jeg kjenner meg igjen i mye du skriver. Håper du klarer å slutte, og la oss se tilbake på denne tråden en dag med stolthet!