View Single Post
Redpilled alfahann
391
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Har ikkje du i andre diskusjonar teke til orde for å nytte statistikk for å definere uønska grupper? 10-20 av alle kvinner har vore utsette for seksuelle overgrep på eit vis.

Då er det vel ikkje heilt urimeleg å kategorisere samtlege menn som potensielle overgriparar?
Vis hele sitatet...
Æsj, la til og med til Norge for å prøve å beskytte meg mot det poenget der, haha.

Tok ikke du til ordet for det motsatte og burde vært enig med meg nå ?Dessuten er det forskjell på å drepe folk fordi andre folk er farlige og en forventning om kommunikasjon i en gitt situasjon.Skifta jo også mening etter å ha blitt presentert med et argument om at informasjon om drapsraten i en gitt situasjon ikke er realistisk.
Tok dessuten generelt til orde for å ikke diskriminere i de aller fleste situasjoner.

Det er heller ikke sånn at det er rimelig å kategorisere samtlige menn som drapsmenn fordi mange kvinner har vært utsatt for overgrep. I det minste ikke i Norge. (Se, jeg definerer fortsatt uønska grupper )

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du snakker om absolutter, der nokon som ikkje motset seg valdtekt vert samanlikna med høns.
Vis hele sitatet...
Fair. Det var et dårlig argument.
Sist endret av bennnern; 29. juli 2019 kl. 00:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.