View Single Post
Sitat av aricz Vis innlegg
Studenter flest vil jeg tro har lite problemer med kort varsel om at noen skal låse seg inn i en leilighet for å foreta en eller annen sjekk
Vis hele sitatet...
Går vel stort sett greit, men en kan ikke regne med at det alltid er det

Sitat av aricz Vis innlegg
Jeg har bodd på studentleiligheter gjennom samskipnader før, der de har låst seg inn mens jeg har ligget og sovet etc. Nå fikk jeg beskjed om det vel og merke, og visste at de ville komme i løpet av den dagen/uka. Har ingen problemer med dette. De må nesten få se over brannsystem og alt annet dem nå måtte være på utkikk etter.
Vis hele sitatet...
Det her vil jeg se på som ikke greit. Om noen hadde sagt til deg at de skulle komme i løpet av en måneds tid, hadde det vært det samme? Hvem i alle dager er det som ikke er i stand til å dunke/ringe på en dør?

Sitat av aricz Vis innlegg
For de fleste av oss som ikke har en shaite å skjule, betyr ikke dette en dritt.
Vis hele sitatet...
At du driter totalt i ditt privatliv får nå være din egen sak, men skremmende er det å lese. Når det kommer til ett eller annet punkt i privatlivet så har alle og enhver noe å skjule, noe som en ikke vil dele med alle og enhver. Selv om en kanskje ikke vil innrømme det..

Det handler ikke om prinsipp men om å verne om privatlivet. Det er særdeles viktig at disse rettighetene blir ivaretatt.