View Single Post
Sitat av nikita Vis innlegg
Intet nytt under solen at SiB er shitbags... De har lov innen rimelighetens grenser, men jeg er enig at der helt blåst. Klag skriftlig om du gidder, men ikke vent deg noe som helst beklagelse.
Vis hele sitatet...
Er ikke SiB, så tydeligvis heller regelen enn unntaket dette her..Men de må jo ha helt spesifikke hjemler i lovverket for å holde på sånn?

Er det virkelig slik i lovverket at man med studentsamskipnad som utleier fraskrives de mest grunnleggende rettigheten hva privatliv angår?

Sitat av Amida Vis innlegg
Det er standard prosedyre hos sudentsamskipnadene å komme på uavventet besøk, men med boliger vet jeg ikke helt hva man kan forvente. Det med at de sendte mailen, og krever svar på samme dag er jo en god unskyldning for at du ikke har fikset leiligheten opp før de tar seg inn. Syns jo det er surt gjort, men du taper vel ingenting på dette utenom kanskje litt verdighet? (kommer an på hvor mye hasj du har liggende) Hvilken studentsamskipnad snakker vi om?
Vis hele sitatet...
Det får være det samme hvilken vi snakker om.

Hvordan studentasamskipnader pleier å gjøre det og hva studenter pleier å finne seg i stiller jeg meg litt likegyldig til.

Nå er det jeg som er leieboren, og jeg finner meg ikke i dette. Det er uansett ikke opp til samskipnadene å sette presedens for lovverket.

Er dette en lovlig praksis?

...Som sagt så er det nok litt hasjrester og bevis på at det røykes inne - jeg akter ikke å få min første narkorelaterte prikk på rullebladet pga dette tøvet.
Sist endret av Tøffetom; 18. oktober 2015 kl. 20:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.