View Single Post
Sitat av Amida Vis innlegg
Er litt usikker på hva du mener her. Er du ikke i studentboligen, og må kjøre hjem for å rydde opp, eller hva?
Vis hele sitatet...
Ja.

Altså, de varsler om at de tar seg inn i leiligheten jeg disponerer fredag, 2 HELGEDAGER i forveien. I praksis er det ingen åpning for å komme med innvendinger.

Jeg er en voksen mann som dipsonerer leiligheten jeg leier. At det kanskje finnes hjemler i loven som gir egne føringer for studentsamskipnader ser jeg ikke bort ifra, men dette ville jo vært et soleklart lovbrudd i enhver annen situasjon.

Uansett en jævlig lite kurrant praksis. Spørsmålet er hvorvidt dette bare er totalt uakseptabelt i henhold til sunn fornuft, eller om jeg kanskje har loven på min side i tillegg..

Er det noen instans jeg kan klage dem inn for? Ved avlesnign av strøm har man også "1 uke på seg før vaktmester låser seg inn"... Dette er jo en helt annen sak selvfølgelig, og er det lovlig så er det forståelig praksis. Men synes det er rart at man skal ha helt andre føringer for hvordan studentboliger driftes enn andre tilsvarende leiegårder.
Sist endret av Tøffetom; 18. oktober 2015 kl. 19:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.