Tråd: Selvmord
View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av amylnitrat
Sorry at jeg spør, men hvordan vet du det?:P

Jeg har selv vært inne på tanken en god del ganger itråd med nedturene i bipolaren, og som det har blitt sagt tidligere føler jeg at det blir for egoistisk ovenfor familie og venner å påføre dem dette.

I tillegg klarer kroppen min å "hente meg inn" igjen i realitet å se at jeg faktisk ikke har det så jævli som jeg klarer å få det til.

Så for min del ble den eneste løsningen å flytte. Da starter jeg med blanke ark
Vis hele sitatet...
Det er vell noe han mener, og jeg forsåvidt.

Men kristen, jødisk, buddist, eller ateist. Er vell enige om att det er bra å ta vare på livet du har nå. For vist du ender det med en kniv i hånden og en blodig arm, ser du ikke himmelporten i tunnelsynet ditt.

Eller, som Thomasf skriver, da får du ikke sjangsen til å forbedre livet ditt. Eller gjøre noe bra med det.

Jeg personlig synes det er pittelitt deprimerende å være ateist når jeg blir suicidal, for da kommer argumentet, hva med de jeg etterlater. Og svaret blir "Jeg er død, så de kan ikke jeg bekymre meg over da."

Men so far so good ^^

i tilfelle innlegget mitt skulle virke litt små deprimerende, med tanke på min tankegang i siste setning. Så har jeg det egentlig toppers nå. Husker bare att tankegangen var noget i den duren der.

Og godt mulig jeg tolket Thomasf sitt syn feil, jeg er ikke Thomasf sin advokat/agent
Sist endret av Apeloff; 28. mai 2008 kl. 20:52.