View Single Post
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Jeg klarer ikke å finne noe om det i nettavisene, så hvordan vet du at det stemmer? Hva er kildene dine?
Vis hele sitatet...
Dette skriver faren på sin facebookprofil:

For å fjerne alle spekulasjoner rundt dødsfallet til vår vakre datter.💗💗💗💗
Hun valgte dessverre å avslutte livet selv ved å ta en overdose av medisiner.
Hun hadde ingen historikk med rus.
Legene på rikshospitalet jobbet med å prøve å redde henne i 6 timer.
Hun hadde en temperatur på 19 grader når hun blei funnet. 💗💗💗💗
Vi elsker deg skaujenta vår (og sminkedukka)



Kan sende deg link til profilen på PM

Sitat av Cloor Vis innlegg
Kan du utdype deg på hvordan " Et dypt kutt i låret stanset et angstannfall ganske så kjapt."


Ungdommer er proppfulle av hormoner, helt sant.

Men det er mangen former for selvskading, som noen sloss, noen tar stoff og noen kutter.


Men når man kutter seg får man jo et arr resten av livet, fremfor slossing hvor man får midlertidgt skade.

Man skriker jo etter oppmerksomhet med de arrene.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om du er kjent med depresjon, angst eller angstanfall selv. Men du har helt sikkert kuttet deg en gang du har stått på kjøkkenet. Det er vanskelig å fokusere på annet enn den fysiske smerten du føler akkurat der og da.

Det er dette som er målet med selvskading. Å få fokuset vekk fra vonde tanker og følelser.

Du kan tenke deg at man ikke har det så veldig godt med seg selv når man tyr til selvpåført fysisk smerte for å få en etterlengtet pause fra det vonde man føler på innsiden.

Jeg hadde ikke noe stort ønske om å gå rundt å vise arrene mine, dekket de til og ble flau om folk påpekte det. Jeg kuttet meg flere plasser, men mest på armene fordi det rett og slett var enklest og mest praktisk.



Du nevner at man "skriker etter oppmerksomhet". Og så da? Noen ønsker nok at verden skal se de har det vondt. Men klarer ikke uttrykke det med ord. Istedenfor å se på dem som oppmerksomhetsyke, se heller et menneske som sliter og behøver hjelp.
Sist endret av YourGirlMolly; 19. januar 2020 kl. 19:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.