Tråd: Alkohol
View Single Post
Sitat av Bedreliv Vis innlegg
Svaret jeg ønsket meg var jo om alkohol er det Værste rusmiddelet og der står jeg status quo.Grunnen til det er at jeg hadde en yngre bror som var tungt avhengig av amfetamin og hvis vi satt sammen i en anledning og jeg bød ham en øl var svaret at den helvetes gifta skulle ikke han ha.Jeg trodde knapt mine egne ører,han påstod at alkohol var det mest ødeleggende rusmiddelet som fantes...
Vis hele sitatet...
De direkte skadene man kan pådra seg med tanke på hjerneskade, demens, skrumplever kan jo være en faktor. Indirekte dreper vel ganske mange seg selv og andre i trafikken f.eks.

Sånn statistisk sett kan det jo være at alkoholikere får mange plager oppgjennom av den enkle grunn at de ofte lever lenger enn mange andre misbrukere? Bare tenker her altså. Du får ikke gjort så mye fysisk skade på kroppen om du stempler ut av GHB tidlig i 20-årne liksom. Nei, som sagt så har jeg ikke svaret.

Døde broren din som direkte årsak av amf? Er det frekt å spørre om? Du må selvsagt ikke svare på det.

Jeg er jo amfetamintilhenger og jeg og veldig mange andre jeg kjenner klarer rett og slett ikke få ned alkohol når vi er høye. Det er gøy å drikke seg brisen men det sitrer i kroppen av forventning til å dra den første lineren. Etter det er det bare linere som gjelder. Drar vi på byen kjøper vi gjerne noen øl bare for å ha noe å stå med i hånda, siden det ser ganske teit ut med en oppstyla jentegjeng i minikjoler som ikke drikker annet enn litt vann i ny og ne men som flyr hyppig på toalettet
Sist endret av YourGirlMolly; 17. januar 2020 kl. 00:24.