Tråd: Black Friday
View Single Post
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Dette er helt feil! Kjøper du nevnte telefon for 2995kr, for så å binde deg til Telenor i 12mnd med f.eks Djuice Nonstop M til 174kr pr mnd (nedsatt fra 199 ved 12 mnd. binding), får du en totalpris på 5083kr første året, og har da ubegrenset med ringeminutter og sms/mms +1gb pr. mnd. Du sparer faktisk 1500 spenn! Hvordan kan du da påstå at det "alltid er billigere gjennom abbonoment hos en operatør"?
Vis hele sitatet...
Eh, du prater jo om et helt annet abbo enn det jeg gjorde så selvfølgelig vil ditt være billigere. Jeg finner ikke aboonementet du prater om en gang når jeg skal "kjøpe" en S4, det jeg ser er at M+, med ubegrenset ringing og sms og 3 GB data koster 500 i mnd sammne med telefonen. Etter 12 måneder og bindetiden er over koster abbo 300 kroner. Det koster også 300 kroner om du skal sette det på en telefon du kjøpe ulåst fra Lefdal. Så 200 er det du betaler for tlf i måneden, altså 2400.

Sitat av Darko Vis innlegg
Du lurer deg selv. Kjøper man HTC One mini til 2995 og har et abonnement til 299 kr i måneden (den med 5 gb), blir det 6583 kr sammenlagt. Det er fire kroner billigere faktisk.
Vis hele sitatet...
Akkurat HTC One er like billig, gjorde en bommert der. Men så og si alle andre telenor lønner det seg å kjøpe fra operatøren, feks S4:
4700tlf + 3600abbo= 8300
Hos telenor blir det 5989.

så og si alle andre telefoner*