Tråd: Lage gift
View Single Post
om du vil at en person skal ha det jævelig så må du ofte over på laboratoriekjemikalier. Radioaktive stoffer kan godt ha en radius på 5m hvor man får en lang og smertefull død, og de som havner litt utenfor utvikler kreft/mutasjoner på arvematerial osv.

Thallium er en vanlig gift å gi folk i maten over lengre tid, mange stygge eksempler her.

Om man vil gjøre livet surt for mange i en veldig kort stund kan man jo kaste en vannballong med fluss-syre i en folkemengde, men dette er så ondskapsfullt at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. De fleste som kjenner til dette stoffet behandler dette med ytterste respekt, og alle som arbeider med dette må ha kurs og eget utstyr for å behandle hudeksponering.

Svovelsyre vil være meget effekttivt for å gjøre livene til folk permanent jævelig, her er det en litt større sjangs for å overleve.


Til slutt vil jeg bare si at dette er allmennkunnskap som er lett tilgjengelig på nettet, om noen synes det er dumt å henvise til denne informasjonen får de lære seg hvordan nettet fungerer. Om jeg sparte en potensiell drapsmann/lemlester for litt googling så gjør vel det ingenting.
Sist endret av random13798; 16. juni 2010 kl. 18:13.