View Single Post
Sitat av moonlord Vis innlegg
Hei igjen fine du. Kjempegøy å se tråden din igjen og at du har fremgang. Det er normalen og ha tilbakeslag og dårligere dager igjen. Kroppen kan også være noe utmatta etter økt aktivitetsnivå. Kanskje hvile litt, iallefall ikke legge til for mye unødvendig stress/press. Det er vanlig for alle og ha bedre og dårligere dager, vi som har hvert igjennom en del kan både oppturene og nedturene være noe sterkere. Ellers vær tålmodig, ingenting haster og du er på rett vei. Jeg synes du har hvert kjempeflink :-)
Vis hele sitatet...
Det er sånne innlegg som gjør alt litt bedre =) Tusen tusen takk! Godt å skrive litt med deg igjen =)
Det er det jeg tror også, at jeg tok litt av i 2 dager. Jeg følte meg bedre enn på mange mange måneder, så dro til byen, var ute og leka med barnet mitt og 2 andre unger i flere timer, hadde besøk lenge, og nesten ikke søvn. Da sa det pang gett. Jeg visste jeg kom til å få en smell, men de 2 dagene var herlige asså. Virkelig. Jeg måtte ut i dag og da. Hadde ingen valg. Til legen, på apoteket og en storhandel på Kiwi. Lurt vettu, når formen er helt dritt. Da sa det litt mer pang, og nå ligger jeg her da..
Damdidam..
Jeg ser nesten ikke. Det er dobbel-syn og helt rot, men skjelvingene har gitt seg litt. Jeg må bare hvile nå. I morgen skal jeg ikke gjøre noe som helst. Bare slappe av og se på Netflix ;-)
41 dager igjen, og ALDRI mer benzo! Juhu! =D
Sist endret av Elixyr1980; 18. august 2017 kl. 00:48.