View Single Post
Sitat av hallo'der Vis innlegg
Gjør endringer i livet ditt.... hvis du orker da... hehe - men det er egentlig eneste løsningen. Piller hjelper ikke.

Du burde være aktiv om dagen, og gjøre nye ting i livet ditt. Nye hobbyer, nye venner, ny mat, masse søvn...

Hvis du allerede har snakket med helsevesenet, og de ikke hjalp deg - burde du lete etter en som du føler er riktig! en som du føler hjelper deg med motivasjon! du har sannsynligvis møtt feil folk hele veien. Eller ar du bare ikke har trua sjøl, og tror pillene er eneste løsningen.

LET OG FINN.
OG GJØR LIVET DITT OPP NED.

12 års forbruk er ikke all verden når vedkommende i tillegg står på SSRI........

Sjøl har jeg tatt benzo siden 2003 ...... og slutta for 1,5 år siden etter mye selv granskning, coaching, livet snudd opp ned, nye venner, og alt nevnt ovenfor.....
Vis hele sitatet...
Sitat av hallo'der Vis innlegg
Hyggelig å snakke med deg Elixyr....

Finn en behandler som du tror og stoler på. En som motiverer deg. Hvis du ikke liker vedkommende, skifter du bare. Så enkelt er det.

Du trenger virkelig motivasjon og en å snakke med om livet ditt.

Det er underliggende årsaker her som jeg ikke vet, og kanskje selv du ikke vet også.... Men, i betroende samtaler kan det løsne, og åpne øynene dine. Vær ærlig......

Det er vanlig å gå i terapi nå om dagen, bare se på USA hvor nesten annenhver person har noen objektive å snakke med.

Ønsker deg masse lykke til videre! Dette klarer du! Det vet jeg!

Hvis livet ditt er dritt nå, så burde det være null problem å endre alt sammen..... bevar gode venner, selvfølgelig, men vaner du har opparbeidet deg siste årene burde endres, det samme med tankemønsteret ditt...........

DET kan en GOD behandler hjelpe deg med!

Ikke en som snakker med deg i 20 min og dett var dett lissom....

Du må skaffe deg en fortrolig samtalepartner, og en du liker!

LYKKE TIL !!!!!!!!!! NO PROBLEM !!!

OG skift SSRI fra effexor til Cipralex!

Hvis Effexor ikke funker på SÅ stor dose som 40mg, er det på tide med endringer....

Cipralex har fungert for veldig mange, inkl meg selv.

Viktigst av alt dog......... ER Å HA TRUA PÅ PRODUKTET OG EN SELV.

2 cents
Vis hele sitatet...
Hyggelig å skrive med deg også =)
Ja jeg skal da ikke gi meg før jeg får den rette hjelpen, men når man har sløva ned sentralnervesystemet i 13 år, er det ikke så lett.
Jeg får ikke 20 min bare. Heldigvis. Hehe..
37,5 mg er den svakeste dosen det. Venlafaxine heter de nå da. Jeg gikk jo på 300 mg før. Cipralex er ikke noe for meg. Prøvde de for endel år siden.
Jeg har forandret tankemønsteret mitt totalt. Jeg er ikke der jeg var før. Jeg har funnet ut 100% hva jeg vil med livet mitt, og det tok jo bare 35 år
Jeg vet ikke hva slags årsaker det ellers kan være enn det jeg har nevnt nå jeg