View Single Post
Sitat av The lost One Vis innlegg
HEI, cool jeg er også sånn , må hele tiden komme med nye ider og metoder for å gjøre livet enklere og for å få folk til å tenke bli mer menneskelige .. men føler samfunnet prøver å kverke kreative mennesker .... sorry er litt ny her testerter ting. men ja samfunnet.... det er veldig få som er kreative for tiden.. som tar seg tid til å mae for ren hobby ikke fordi de vil at alle skal se and stuff... men for ren hobby som basket.. og som regel gjør man noe fordi man liker det så gjør man det godt.. jeg tegner skriver , synger, maler , planter , noterer prøver å astraldrømme. men ja hva gjør du for å få utkøpet ditt ? ....
Vis hele sitatet...
Hei Mr!

Jeg ser bare av å lese teksten din at vi har mye til felles. Ikke bare av innholdet, men skrivemåten, den er impulsiv, spontan og det mannen i gata kaller "rotete" jeg selv syns det er vakkert. Fordi det er levende.. Det er ikke som å snakke med en robot, det er personlighet i teksten!

Jeg fotograferer og manipulerer bilde og film. Lager musikk, spiller impro instrumenter. Trener veldig mye. Lager sinnsykte matretter som tar halve dagen å lage. Haha. Da programmering, demonterer ekstremt mye elektronikk (setter det sjelden sammen igjen) vertfall til det det opprinnelig var. Heh!

Kult å hilse på deg! Hører gjerne mer om dagene dine!

God helse
Mvh B