View Single Post
Sitat av ukjentbruker Vis innlegg
Hei.
Meg og 3 andre venner skal prøve LSD om en uke, og før vi gjør det så lurte vi på noen ting:

Er det lurt å gjøre det mens foreldre og søstre er hjemme?
Hvordan er "støynivået" mens man er under virkning? Begynner man å skrike eller noe sånt?
Vis hele sitatet...
Det høres ut som en veldig dårlig idé, regner med at verken foreldre eller søstre er spesielt glade for at dere tripper på LSD. Det er ikke et veldig godt utgangspunkt for en bra tripp om det er en reell fare for at de kommer inn til dere i løpet av de 8++ timene dere bør regne med å trippe. Under en tripp er det ikke nødvendigvis sånn at man begynner å skrike, men om alle blir revet med kan det gå høylytt for seg med latter og fjasing. Eller så kan det være noen som ikke har helt kontroll og begynner å rable rundt, og da er det veldig greit å ikke ha andre i huset å bekymre seg over.

Sitat av ukjentbruker Vis innlegg
Hva er forskjellen mellom blanding av weed og LSD og bare LSD?
Vis hele sitatet...
Søk på cannabis i førsteinnlegget, så finner du noen ord om effekten av weed oppå LSD. Det er noe det må utvises forsiktighet med.

Sitat av ukjentbruker Vis innlegg
Vi er 3 stk på 17 år.
Vis hele sitatet...
Selv om dere kan ha en fantastisk tur, så er det ikke noe jeg ville anbefalt til en gjeng 17-åringer. Vet det virker veldig spennende med LSD, men jeg ville i det minste gjort veldig grundig research før dere bega dere ut på turen. Mange av spørsmålene du har stilt tyder på at du/dere ikke har gjort det.
Sist endret av Nichotin; 30. juli 2013 kl. 17:03.