View Single Post
Jeg har røyket pot jevnlig ofte de siste to årene. Jeg har grønna ut, blitt kjempe høy, alt for stein og alt annet en som røyker litt i meste laget har gjort, men har aldri opplevd noe som dette;

Dette skjedde med meg og en kompis, kaller han T.

Jeg og T kjøpte pot av en dealer vi stoler på og har handlet av lenge. Vi dro hjem til leiligheten min, røyket en ren joint, og ble veldig høye. Etter hvert ble det het sykt, vi fikk begge to en syk følelse i magen, som når du tar karuseller og det kiler så hele magen krøker seg sammen. Dette varte sammenhengene i flere minutter av gangen. Så ble alt helt skyggelagt, og jeg følte at jeg ikke hadde kontakt med verken meg selv eller bakken jeg sto på. Jeg klarte ikke å tenke ordentlig, fikk en urolig følelse i kroppen, samtidig som jeg synes det var veldig heftig. Så fikk både jeg og T følelsen at vi drømte, ikke bare litt, men akruratt som om vi drømte. Begge to. Jeg måtte spørre T; "Du, drømmer jeg nå" og gjøre "reallity checks" Jeg trodde jeg nettop hadde insett at jeg hadde en lucid dream, men det var ikke det. Alt så anderledes ut og jeg måtte overbevise meg selv om ay det var virkelig. Var som en sykt tur gjennom hodet mitt.

Må sies at jeg og T tok MDMA to dager før dette, kan det ha noe å si? lurer vikrelig på hva som faktisk skjedde.