View Single Post
Før det er en farskapstest på bordet, så er jeg ikke sikker. Men, jeg er usikker på hva jeg burde gjøre. En del av meg vil bare skifte nummer og ignorere dette helt til jeg eventuelt blir innkalt til retten for en farskapstest, men en annen del av meg vil ta ansvar og informere familien om det. Jeg er ikke klar for å bli en pappa og jeg veit ikke om jeg vil bli en pappa. Jeg er ihvertfall ikke klar for det enda, sliter nok som det er med å ta vare på meg selv... Hun som er gravid er allerede 6 måneder på vei, så abort er ikke et tema. Jeg fikk nylig vite det... Jeg og moren kommer ikke overens. Valgte å dumpe henne da hun hadde begynt å ruse seg og jeg som tidligere har vært rusmisbruker kan ikke være rundt noen som ruser seg. Hun har tydeligvis ikke visst at hun har vært gravid før 2-3 uker siden, så jeg håper ikke hun har ruset seg såpass at barnet har tatt skade.
Mine foreldre og besteforeldre fortjener å vite det at dem skal bli besteforeldre og oldeforeldre også får dem avgjøre om dem vil holde kontakten med moren. Delt omsorg hadde ikke vært mulig selvom jeg hadde ønsket det, da jeg bor i nord og hun bor i sør. Har ingen jeg kan snakke med om dette. Burde jeg vente til barnet er født og det er tatt en farskapstest før jeg eventuelt informerer familien min eller burde jeg allerede nå fortelle dem?
Sist endret av stresser; 26. mai 2017 kl. 13:37. Grunn: Det manglet noe