View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Psilocybin eller andre psykedeliske virkestoffer er ikke noen vidunderkur mot avhengighet. Men, soppen kan hjelpe deg med å innse hvorfor du vil slutte å fyre, også er det i ettertid opp til deg selv om du vil velge å gjøre noe med det du har innsett under soppturen. Jeg innser soppen som en slags "kickstart" på en reise av personlig utvikling. Det kan få deg til å innse ting, ja, men det er du selv som til syvende og sist må bestemme deg for å slutte. Men det krever grov selvransakelse, og du må finne andre ting i livet du nyter å gjøre enn å bare sitte på baken og fyre. Jeg har misbrukt hasj halve livet mitt, uten mål og mening. For min del innså jeg at det er en slags ro jeg leter etter som førte til at jeg fyrte konstant. Tre år etter at jeg hadde vært på en helvetestur som åpenbarte mine verste sider for meg selv og når jeg virkelig hadde bearbeidet inntrykkene jeg fikk av trippen, har jeg gått fra å være en ubrukelig stoner til å være på tredjeåret av en bachelorgrad i IT. Jeg har begynt å trene kampsport, løfte vekter, jogge, trene yoga og meditere. Jeg røyker fortsatt en gang i måneden, men meget lave doser og sørger for å holde toleransen lav.

Men, det beste tipset jeg har for å komme seg ut av en destruktiv lat livsstil... er trening og MEDITASJON!