View Single Post
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
497
Opprinnelig postet av Ac|d
Ok, tid for å provosere. Jeg kan ikke fatte og begripe folk som dimmer! Etter mitt syn så er de noen sipende mammadalter som ikke liker å være lengre borte fra mammas varme fang en nede på remaen! Får vel være måte på hvor lat en kan være. Jeg har en kammerat som SØKTE seg inn i militæret, på noe transport greier. Av 90 stk som havna på samme plass som han var det 50 som dimma! Det sier litt om holdninga til folk nå til dags! Selv skal jeg søke meg inn i luftforsvaret og befalsutdanning.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at mange ikke vil i forsvaret, er IKKE fordi de er mammadalter eller pyser...som dere sier, men fordi de føler at tjenesten er bortkastet! Slik føler jeg det også. Jeg har vært inne halve tjenesten min nå, men skulle gitt mye for å fått studert i ett halvår istedet! De fleste som kommer i militæret, får en stilling de aldri vil ha nytte av i fremtiden. Selv er jeg ærlig og intelligent og ble derfor ikke dimmet. Jeg var rett og slitt tjenestedyktig. Jeg er heller ikke militærnekter. DET angrer jeg på i dag. Hadde jeg visst det jeg vet i dag, skulle jeg ha klaget på ryggen hele rekrutten. Vil du ha noe ut av tjenesten, anbefaler jeg UB, eller MP-kurs, men husk, det er hardt!

Btw...
Nei, du e ikkje ein sippande mammadalt då. du e ein sippande mammadalt og ei pyse.
Vis hele sitatet...
Du er jo tydeligvis på god vei til å dimme...de liker ikke å ha folk som er FOR vold i forsvaret...