View Single Post
Dette er altså et spørsmål om hvor lurt det er å røyke en hasjklump(ca 1g) som har overvintret i hagen.

Jeg har sett gjennom store deler av forumet og sett at det er flere poster om holdbarheten til hasj og mugg osv osv, men noen av trådene var lukket og andre passet ikke helt til min situasjon.

Jeg gravde altså ned en liten klump i fjor sommer (innpakket i zip-pose, som igjen lå i en pilleboks med et par plastikkposer rundt seg) Dette gjorde jeg hovedsaklig for at storebror ikke skulle finne å forsyne seg, men så glemte jeg av hele greia.

Utrolig nok fant jeg igjen klumpen i går. Den har noe mugg på seg (hvite prikker + litt grønnskjær), men lukten er helt nydelig og den knakk som en mariekjeks når jeg skulle dele den for å se inni. Såvidt jeg ser er mugget bare på utsiden, men umulig og si.

Får litt noia av å lese om muggsoppinfeksjon og div andre som fraråder å røyke mugg, men er det noe jeg kan gjøre med klumpen for og eventuelt fjerne muggen? Typ skrape, brenne, fryse eller noe lignende?

Ville dere ha gått i gang og røyket denne?!?
Den har åpenbart vært igjennom noen ekstreme temperaturforskjeller..

takker for svar