View Single Post
Defying Gravity

http://scifiwire.com/assets_c/2009/07/Defying_Gravity_cast-thumb-550x412-21182.jpg

Av: James D. Parriot
Sjanger: Drama/Sci-Fi
Sesonger: 1 (3 episoder til nå)
Med: Ron Livingston, han indern fra Heroes og div andre..

Handlingen foregår i 2052 og 8 astronauter skal på et 6 år langt oppdrag gjennom solsystemet ombord på romskipet Antares. Tvisten er at det er en slags mystisk kraft ombord Antares som later til å ha sin egen agenda med hele oppdraget.

Dette er en helt ny primetime-serie fra ABC, de har sendt 3 episoder til nå og siste var vel 09.08 om jeg ikke tar helt feil. Selv er jeg relativt interresert i verdensrommet og alt det der, og det hele virker til nå veldig realistisk, teknisk sett.
Som sagt har jeg bare sett 3 episoder men det blir bare mer og mer fengende for hver episode! Kommer definitivt til å følge med videre på denne serien, og vil spesielt anbefale denne til de med en hvis interesse for verdensrom og denslags. Veldig mange 'fine bilder' å se på. Karakterene virker dynamiske og levende sålangt, har ikke rukket å blitt så veldig godt kjent med de, men kom over noen bios'er til hver enkelt på abc's hjemmesider.
Sist endret av silkefis; 11. august 2009 kl. 09:31. Grunn: brukt googlemaskinen på hele internettn og fant et bilde!!