View Single Post
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av *pi Vis innlegg
Jepp, som du har vrangtolket og feilpresentert. Jeg kommer nok ikke til å lese flere av dem, ei heller argumentere mer mot deg. Skal bare legge denne her på vei ut døra, siden ingen har kommentert det før. Ha en fin sommer videre!
Vis hele sitatet...
Hahah. Nei, når man tar feil og ignorerer fakta og statistikk og nekter å innse det så er det ikke rart du ikke gidder mer. Men data fra Island, Singapore, de nye dokumentene, Pfizer som selv innrømmer liten effektivitet tar feil ja. Jeg har hele tiden argumentert for liten grad av effektivitet, som jeg har bygd opp med solide kilder. Vrangtolket og feilrepresentert er et godt sitat på hva du og andre her bedriver med.

Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
I går argumenterte du med at corona ikke var særlig smittsomt med henvisning til 192 millioner smittede, og i dag henviser du til en artikkel hvor det står at viruset er ekstremt smittsomt.
Vis hele sitatet...
Ja. Og så? Etter snart to år er jo ikke 192 millioner veldig mange med tanke på millarder av folk som reiser rundt omkring. Jeg henviser til artikkelen fordi den bygger opp hvor lite effektiv vaksinen er. Men det ignoreres med vilje her. Når det ikke testes særlig så kan den ikke i samme setning påstå uvaksinerte har skylda for alt.
Sist endret av Quakecry; 30. juli 2021 kl. 18:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.