View Single Post
Har lest så mye piss og så mye bra om MRNA og sånt at jeg vet selv ikke hva jeg skal tru..
når ett virus muterer så blir det dårligere men ikke med covid-19 her blir det sterkere og dødligere.
om vi googler dødligheten i norge 2018/2019 så er det så og si lik med 2020, men da argumenterer vi for at det er fordi vi har hatt lockdown osv.. men samtidig så sier dødligheten i sverige ikke noe mer enn 2018/2019..

Jeg fikk svineinfluensa og lå som en kake i 7 dager, så over null problemer... folk som tok vaksina sliter enda i dag i 2021! det var i 2008 svineinfluensa var ett problem, ergo så sliter de og har slitet i 13 år ENDA!

Dødligheten på covid er ikke noe problem for 0-45 år alikevell så skrur vi av hele norge og tvinger folk til vaksiner..

Nei helt ærlig JEG tar ikke denne vaksinen, sorry mac. Jeg har tatt ALLE vaksiner vi tok på skolen osv men denne MRNA greia sorry ass, jeg holder meg unna.

Jeg har DRITI i å sprite henda hvert 20 sekund, jeg har kun gått med munnbind der det har vært påbud, eksakt samme tøymunnbind har jeg brukt hele 2020. samme munnbindet hver eneste dag.

Jeg har holdt avstand, ikke nyst, hostet eller snørret folk i tryne eller på henda altså vanlig folkeskikk.. 6 stk i familien har hatt covid jeg har testet meg alle gangene, selv også da vi måtte gravlegge onkel som ikke tålte covid.. ikke noe rart han hadde mest sannsynlig kveldet av lungebetennelse eller en influensa i seg selv.

Kall meg gjerne idiot men men.
Sist endret av VitoScaletta; 29. juli 2021 kl. 22:02. Grunn: Jeg har testet meg når hele familien ble smittet og etter og funnet 0 antistoffer eller tegn på at jeg har hatt covid.