View Single Post
Sitat av Bearass Vis innlegg
Ja, nå skal jeg ikke ta fra deg alt håp. Men sjangse for varige forandringer øker nok om du tar psykedelika i retrat. Psykedelika kan være medisin for sjela - og minne deg på hva livet virkelig hander om. Men det er ikke slik at alle brikker faller automatisk på plass når du lander i hverdagsbevistheten igjen.

Du kan høyne sjangse for oppbyggelig effekt ved å legge til rette for bra set og setting. Introspeksjon (ligge med øyne lukket og ha rolig musikk på ørene f.eks) er også hva som anbefales da LSD tidligere ble brukt i psykiatri.

C-preparater tror jeg det er lurt å ha en pause fra før du eventuellt gir deg ut på tripp. Benzopreparater er som å legge en dyne over innsikt du eventuellt måtte ha fått. Xanor ville jeg personlig ha lagt fra meg hjemme. Men om du føler at det hjelper på tryggheten din så kan du sikkert ha den i lomma (men ha meget høy terskel for å eventuellt ta den).

Ca 100mcg LSD er en liten dose som ikke vil sprenge egoet ditt - du kan ikke forvente at en slik litt mildere tripp går veldig dypt, og fører til dyptgripende forandring - men det er en passelig dosering som innføring til psykedelia.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med "retrat"? Xanoren tenker jeg å ha liggende mest fordi da vet jeg at jeg har den, ikke fordi jeg skal ta den. Har hørt at de verste trippene ofte er de som gir deg mer tilbake i ettertid.

Går ikke på SSRIer, men skal uansett droppe C-preparatene i noen dager før en eventuell trip.