Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Sitat av Saape Vis innlegg
hva er beste måte å røyke DMT på når man ikke har noe særlig utstyr? Har ikke bong el, så må isåfall lage en.
Vis hele sitatet...
Hva med å skaffe til veie en pipe? Slik jeg har skrevet tidligere i tråden;

"Har funnet ut at den beste metoden for meg er å bruke en fin pipe med stålull i. Trenger ikke aske, tobakk eller noe annet dritt. Bare har stoffet i stålullen, og bruker stormlighter. Får like bra feng som da jeg brukte bong og den slags. For en tid tilbake skulle jeg bare ta en liten "kosedose" men endte opp paralysert i sofaen. Utrolig hvor lite som skal til. Jeg greide nok å ta et mye større og dypere trekk enn jeg trodde. Da jeg pustet ut så det ut som en skorstein som spydde røyk. Derfra var det som å være på toppen av en berg og dalbane. Plutselig kunne jeg se snøen ute helt ned til atomnivå i neonblått, og ble ført inn i en "alien-verden", som jeg liker å kalle det. Noe annet ord klarer jeg ikke finne. Alle følelsene i kroppen er også helt unikt. Jeg føler at kroppen min bare smelter sammen med alt. Inkludert pusten min. Det er en herlig men intens følelse. Lukten sier egentlig mye om opplevelsen, faktisk"