Tråd: Pride/FRI
View Single Post
The confused cyborg
Han-Tyumi's Avatar
22
Superspurv har heilt rett i at eg ikkje er nokon ekspert på hormonbehandling og eg har forsåvidt ikkje noko greie på sport heller. Grunnen til at eg skriv at eg tur det, er fordi eg ikkje med sikkerheit kan seie at det er sant. Eg baserer meg berre på anekdoter, noko eg er klar over ikkje er bra nok til å bevise noko som helst, men når Myoxo spør meg rett ut om eg heilt ærleg trur det kan dukke opp transmenn som kan konkurrere med cismen ville eg vere høfleg å svare.

Meiningane mine rundt transpersonar i idretten baserer seg vel eigentleg på eit studie nokon viste meg for ei beite sidan, eg veit ikkje om det er eit godt studie ein gong, men eg skal sjå om eg finn det. Her: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5357259/ Det konkluderer med at meir forsking er nødvendig og sidan det byrjar å bli nokre år gamalt no så er det jo godt mogleg at det har skjedd.

Ja, einig med myoxo, det blei litt mykje rør og rot her no.(Får mi side og så klart)
Sist endret av Han-Tyumi; 24. juni 2021 kl. 12:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.