Tråd: Pride/FRI
View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
@Broderbeta hvordan kom det til å bli slik, at du er så opptatt av hvordan andre ser seg selv?
Hvorfor er andres oppfattelse av kjønn en fanesak for deg?
Spiller det noen rolle for deg hva Emma velger?
Vis hele sitatet...

det samme har jeg også lurt på, det er liksom så veldig viktig for dem. ER det redsel, er det noe så primitivt og stereotypisk som at de kunne ha falt for en ladyboy, eller er det rett og slett bare bigotry og generelt et eller annet som muligens involverer en hundefløyte. Det er ikke godt å si, men det føles like irrelevant å bruke energi på for meg som å barrikadere seg inne på et bad i 8 år.

Sitat av Ringen365 Vis innlegg
Hei Stabukk Stråmannsen

Alle skjønner at cyanid er irrelevant i barneoppdragelse. Mener du det ikke er relevant for et barn hvilke kjønn foreldrene er?
Vis hele sitatet...


Ja, med tanke på at jeg ikke er en kristen gammel gubbe og konene deres så bryr det meg fint lite du, for alle andre også forøvrig. de er omtrent de eneste igjen i vesten nå og særlig her på berget som enda ikke har skjønt det. Dette er det mest bakvendte jeg har lest på Freak på en stund ass!
Sist endret av equimanthorn; 18. juni 2021 kl. 01:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.