View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Jeg har hatt noen kjipe netter og stått opp igjen, men dette hadde knekt meg.
Vis hele sitatet...


Ja, jeg ble ganske shaky faktisk, hørte den romsterte med et eller annet der ute før jeg sovna igjen også.

Vi tenker trolig litt likt her, for jeg kan ha mareritt om folk som dævver og sånn og det er trist nok det, men det som skremmer livskiten ut av meg er drømmer hvor stemningen er lagt opp sånn bare en eller annen absurd lyd som vanligvis hadde hørtes helt ufarlig ut får meg til og bråvåkne, svettende som en gris. Hadde en sånn en i 2018 hvor jeg heller sto opp litt tidlig og tok meg en kopp kaffe i stedet, fikk på litt bønne og så på Ex on the Beach av alle ting for å koble av. Pompel og pilt var sånn sett genialt. Det var jo kjent for å skremme vannet av barn, men det hadde det gjort med meg også om jeg hadde sett det som barn selvom jeg ikke ser. Fy faen, Pompel og pilt er skikkelig creepy ass, men utrolig fascinerende. Vaktmester Gordon hadde skumle øyne sies det, men måten han er på synes jeg er minst like skummelt. DVS, jeg ville ikke gjort det i en vanlig setting da jeg er en skikkelig absurdist selv, men stemningen rundt han hver gang han dukker opp skaper mer atmosfære enn alle faktiske skrekkfilmer jeg har sett kombinert, og det mener jeg!

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hadde du bøffa solsikkefrøa hans?
Vis hele sitatet...
Husker ikke helt hva som var greia dessverre, men det er godt mulig han mistenkte meg for det i alle fall. Jeg har fått rundjuling mentalt på psykedelika mang en gang, men det fortonte seg som koseprat i forhold til den jævla kråka.

@pi, helt lov å le, det gjorde jeg også når jeg kom meg.
Sist endret av equimanthorn; 15. juni 2021 kl. 00:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.