View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Har selv begynt å oppleve temmelig heftige og merkelige effekter når jeg er bakfull/dagene etter fylla.
"Før i tiden" så følte jeg meg fysisk jævlig, fikk gjerne heftig angst og uro. Det er vel temmelig vanlige symptomer på bakfylla.

Plutselig ble bakfylla lengre og lengre. Hvis jeg drakk en lørdag, så klarte jeg ikke å komme meg ut av huset før tirsdag. Jeg fortsatte å feste og stikke på helgefylla uansett, og plutselig var det såpass ille at hvis jeg drakk fredag og lørdag, så følte jeg meg helt jævlig frem til torsdag. Det ble en slags rutine, helgefylla-bakfull til fredag-repeat.
Det skal sies at hvis jeg er lenge på fylla, som feks på en ferie eller festival så blir det ekstremt mye verre.

Det som har skjedd i det siste er det jeg finner svært merkelig, og som nærmest har fått meg til å stoppe å drikke. Jeg våkner opp bakfull, samler sammen tankene i hodet mitt, og plutselig føler jeg meg helt perfekt. Fysisk så føler jeg meg bakfull, men jeg får ekstremt mange ideér til ting jeg skal gjøre og føler meg nærmest euforisk at jeg ikke merker de fysiske plagene. Ringer gjerne rundt til kompiser og skal ha de med på alt mulig rart jeg aldri gjør til vanlig som fisketur, bestille sydenferie, avtaler møter med tonnevis med jenter osv. Begynte også å sende nudesnaps til ALLE jeg har på snapchat hver gang dette skjedde, uten at jeg klarer å forklare hvorfor.

Jeg har ikke noen god forklaring på hva det er for noe, og det varer gjerne i 24-48 timer etter at jeg har våknet. Men virkeligheten min blir svært vridd i forhold til hva den er til vanlig, som du også sier at du opplever selv om det er veldig annerledes.

Sist gang jeg ble sånn så ble jeg plutselig opphengt i at jeg skulle bli en mestertyv. Jeg satt i timesvis og studerte på nett og prøvde å planlegge det perfekte brekk. Jeg så absolutt ingenting galt i å rane en bank eller bli innbruddstyv på heltid, og jeg var 100% klar for å gjennomføre det. Det var som om en verden av muligheter åpnet seg opp. Men det skremte meg som bare pokker, fordi da forsto jeg at dette var faen ikke normalt og jeg måtte gjøre noe med det.

Jeg har nå kuttet drastisk ned på alkohol og fyll, og det vil jeg også anbefale deg å gjøre.
Sist endret av Dongerino; 17. oktober 2013 kl. 00:37.