View Single Post
Jeg har min egen teori, pga de får laget de så bra.

De må jo få kjøpt eget utstyr(Enten stjålet,
eller maskiner som blir byttet ut hos Roche produsenter og kjøpt svart)

Husk at den gamle generasjonen i øst-blokk land f eks lar seg nok LETT bestikke.

"Halv million/død familie og vi får bruke fabrikken i helgene" De har ingen ekte tekniker til å kjøre produksjon, derfor dårlig og feil blanding med for mye laktose f eks(Derfor de ofte er ekstra søte?)

For ikke glem produksjonen er ekstrem. Det er ikke bare 1000 stk glass.. uten at jeg vet men gang det med 500.

Det er selvfølgelig ikke problem og lage seg et trykk. Det vet vi jo alle som har sett en skikkelig knips. Det er bare en tanke jeg har.

Som de fleste glassene siste årene kommer de fra Ungarn. Selvfølgelig kan man bestikke hva og hvem som helst. Har hvert der selv på SUN festival. Politiet slapp oss inn med en bonge, noe hasj, 1g MDMA, Halvliter GHB... Eller det som var igjen, begynte på den allerede på danskebåten.

Vi ble tatt ut av køen pga kompisen min stemplet ut og når han skulle gå¨ut av bilen gikk han rett i bakken. Og de lurte jo på hva han hadde tatt. Uten lappen også, det beste var at en politibil i landsbyen kjørte foran oss og viste vei til SUN festivalen.
Sist endret av Naturgrønn; 29. august 2019 kl. 04:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.