View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av kongolavdenfemt Vis innlegg
Den berømte parisavtalen alle snakker om så nå kanskje ikke gjennomføres er jo en stor bløff og vil ha liten betydning for miljøet. Naturlige svingninger er mye større enn de menneskeskapte svingningene.Denne linken ønsker jeg at dere skal lese, klimakampen vil bli mer markeds og teknologirettet skal man tro det som står det, noe som virker meget trolig i mitt eget hode også.
Litt kilder:
Parisavtalen er en bløff
Forskere uenige i betydningen i klimaavtalen
Vis hele sitatet...
Kjeldene dine underbygger ikkje påstandane.

For det første seier dagbladet-artikkelen at parisavtalen er for lite, for seint. Forskning.no seier at avtalen vil vere godt nytt om den faktisk vert fulgt opp. Kritikken går altså relativt unisont i det du viser til at det desverre ikkje er nok.

At du hevder klimaendringer ikkje er menneskeskapt er underlig. Kva grunnlag har du for det? Kvifor tar IPCC feil? Eg kan ikkje veldig mykje om fagområdet, men det er rimelig stort konsensus, og det stemmer relativt greit med det eg kan om fysikk. Kort sagt har eg ikkje sett kritikk som faktisk virker legitim. CO2 absorberer infraraud varmestråling, og aukar drivhuseffekten. Auka CO2-utslepp og CO2-innhald i atmosfæren fører til auka drivhuseffekt. Det er veldig klart forstått samanheng, og det er tilsvarande klart at vi har auka CO2-konsentrasjonen i atmosfæren frå 270ppm til 400ppm, noko som har ført til auka drivhuseffekt. I tillegg pirker vi i kanten på ei rekke kjipe feedback-effekter som t.d. oppvarming av havet og tining av permafrost, som kan føre til ytterlegare auke.

Naturlege svingninger kjem i tillegg til at vi har flytta nullpunktet for klimaet.
Sist endret av vidarlo; 12. november 2016 kl. 12:20.