View Single Post
Sitat av Bearass Vis innlegg
Ok. Hvis du Annerkjenner at folk til alle tider vil kjøpe sex og selge sex og forholder deg til realitetene, så lurer jeg på løsningen din
Vis hele sitatet...
Jeg har vel ikke påberopt meg å ha noen endløsung på hverken det problemet eller andre samfunnsproblemer. Det vil alltid finnes vold, mobbing, trakassering, stjeling etc også, vi prøver likevel som samfunn å håndtere det.

Jeg har påstått at det ikke er etisk forsvarlig å kjøpe sex, og jeg tror jeg har gjort det temmelig krystallklart at det er de praktiske konsekvensene jeg er opptatt av her og ikke ideen om sex som noe hellig i seg selv. Hvorvidt du er monogram, gift eller lykkelig gir jeg en fleksibel f i (eller, jeg håper du er lykkelig, da).

Videre har jeg sagt at jeg støtter sexkjøploven fordi alt så langt tyder på at den reduserer de sosiale problemene. Og at jeg med glede skroter den meningen så snart det viser seg at den ikke virker etter hensikten.

Om du har inntrykk av at jeg er en slags naiv og priviligert småjente som ikke vet hvor mye jævelskap som finnes der ute i virkeligheten, så tar du veldig feil.
Sist endret av *pi; 27. april 2019 kl. 11:41.