View Single Post
Greit pi, skal forsøke å lese gjennom tråden fra første post med høyt fokus og merke av det jeg reagerte på. Så kjapt gjennom tråden just nå men da la jeg mest merke til at jeg egentlig bare gjentar meg selv i denne tråden. Så nå er nok fokuset for redusert til jeg får lest gjennom hele tråden sånn umiddelbart, men skal få det til i løpet av helgen. Kanskje er det jeg som har gått i tankeloop og har låst fokuset på en enkelt-post? Vi får se.

Det er ikke mangelen på interesse, det er mangelen på fokus og konsentrasjon som gjorde at jeg slet med artikkelen. ADD er no dritt til tider.

Beklager om jeg har formulert meg dårlig og for at jeg har gjentatt det samme. ADD'n gjør meg tidvis like ensporet som folk på makkakjøret. Kan gå meg helt fast i et bestemt spor og noen ganger så fokuserer jeg så veldig på den ene tingen at jeg mister litt oversikten. Spesielt om jeg blir veldig engasjert i et tema og skal skynde meg når jeg svarer.
Sist endret av random67489; 26. april 2019 kl. 18:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.