View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Neste gang hold dere på samme bølgelengde. Det er slitsomt å ha fulle folk som skal prate politikk når du er ett med universet og har hemmeligheten bak det hele nesten innen rekkevidde. Det hadde vært bedre uten tripsitter. Skjønner ikke hvorfor dere tok med han fyren, det virker åpenbart at han ikke passet. Jeg er generellt imot å ha en tripsitter. Med mindre du har i deg datura eller andre deliriske stoffer. Da burde du bokstavelig talt ha et tau rundt livet og noen som holder i andre enden.

Det er så fort gjort at det blir for mye forvirring og dårlige vibber med folk som ikke turer rundt deg. Ihvertfall når han tilsynelatende mangler noe empati eller forståelse for at dere er på en annen planet. Forvirring er en del av trippen, men sålenge alle er like forvirra så går det gjerne bra. Man må kunne slippe seg løs og ikke stritte imot, og det virker jævlig vanskelig når du har en full fyr som bjeffer og hakker på dere. Sier ikke at Kurt er håpløs og verdiløs, bare i rollen som tripsitter.
Vis hele sitatet...

For meg så er en god tripsitter en som du kanskje ha trippet med tidligere og som kjenner deg dypt på personlig plan. Derfor er jeg imot å trippe med folk jeg ikke kjenner inn og ut, både på det positive og det negative. Også må selvfølgelig personen være edru