View Single Post
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Jeg synes TS høres grinete og sur ut.
Definitivt ikke rett tid for å ta LSD, og jeg tror det utøste en del nedtrykte følelser hos Gnarve.
Det er barnslig og umodent å begynne å krangle og skape sur stemning under et stoff som (gjort riktig) bør være harmonisk og behagelig.

Dersom man trer inn i en tripp med lite søvn, dårlig humør og mye sinne er det ikke å forvente at trippen ble helt håpløs.
Jeg tror du bør ta en skikkelig look på deg selv å finne ut hvorfor det er så mye med Kurt som irriterer deg. Ta det opp med han, løs det.

I mine øyne høres ikke Kurt helt gærli ut, han var en god venn som stilte opp, og din LSD tripp har nok gjort ditt intrykk av hans oppførsel til noe verre enn det det egentlig var. Så var det din egen gjenspeiling i han du kanskje observerte?

Ta mennesker for de de er, aksepter de og forstå at vi alle kommer fra ulike bakgrunner. Det er mye deg i Kurt og det er mye Kurt i deg. Vi er alle bygd opp av de samme byggeklossene og vi er alle tilkoblet på et vis. Respekter hverandre og ikke synk ned til et usmakelig, barnslig troll.