View Single Post
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
357
Sitat av Alge Vis innlegg
Hvem her inne sier at disse medikamentene alltid fører til ett kritisk utfall da? Vi snakker om ett regelmessig langtids bruk her inne, og det har som regle ett kritisk utfall.
Vis hele sitatet...
Ganske nøyaktig alle sammen, jeg er vel en slags motpol. Greit nok, har man gjort som de fleste her inne, å dosert selv, i høye doser med hva enn det skal være, er vel rivo og xanor som er kanskje mest problematisk. Og en dag bestemmer man seg for å slutte. Hadde dette vært administrert av en lege eller psykiater vil jeg i de fleste tilfeller få en plan for å trappe dette ned.

Leste en artikkel om en nordmann som skulle til spania, han spiste vel 1000 valium i måneden, men likevel for et sjokk det var for han at, jøss, dette hadde noen ettervirkinger etter mange år, når han bråstoppet.

Man vet vel godt hva man selv har trøkket i seg tenker jeg, men når konsekvens av det faktisk oppstår, så har jo alle andre enn deg selv skyld i det. Jeg ser ikke noe spesifikt problem av å stå på bzd lengre, så lenge man faktisk får en oppfølging.