View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurte på om det er noen som vil dele sine tips eller triks til hvordan man kan se mer opplagt og fresh ut i hverdagen?

Jeg er nesten i full arbeid og det hender av og til jeg ser helt bomba ut på jobb pga. jeg har vært ute og snorta/røyka/festa hardt dagene før jeg skal jobbe.
Selvfølgelig er det en mulighet og kutte ut alle rusmidler og få nok søvn i god tid, men jeg er mer ute etter tips som hudkrem, ansiktskrem/maske, hudpleie generelt som eks. kan forebygge poser under øynene, og ting som kald dusj eller lignende tips.

Tenker da typisk morgenrutiner folk flest (kanskje mer damer) har.
Meg selv har vært dårlig på denne fronten og har endelig forstått at huden må ta vares på.

Personlig så liker jeg å få nok søvn, ta en kald dusj og drikke mye kaffe på starten av dagen visst jeg har vært ute kvelden før og har nok tid og har i det siste begynt å bruke forskjellig typer krem til ansikt uten å finne en som jeg liker godt. Vil si kostholdet mitt er helt ok og er middels aktiv på trening.

Er heller ikke den mest hardbarka narkisen, men etter jeg startet med å røyke for 3-4 år siden har ting sakte men sikkert begynt å sette spor..