View Single Post
Numb all the way
Freakyme71's Avatar
41
Finnes deg en egen tråd om Xanor? :-)

Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Hvilken benzo gir mest headhigh? Sobril? Xanax?
Vis hele sitatet...
Xanor (Xanax)

Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Legger ut ett spørsmål for en veninne her:

Bruker egentlig Sobril i sjeldene tilfeller ved panikkanfall men får ikke fler av legen uten å levere fra meg førerkort.

Har derfor finni i gata her i mexico noe som heter "Apaurin 10mg" som skal være "blå valium". Google forteller meg lite men at disse skal være fra østeuropa, de er i blister og lenge til de går ut på dato men har ingen garanti for at dette er skikkelige legemidler og ikke badekar sævs.

Når jeg har tatt 1stk 10mg Sobril så har jeg ikke kjent noen rus, men det hjelper bitte litt ved panikkanfall, ved oralt bruk kommer virkningen som regel etter ca 1,5 time. Når jeg derimot tok en stykk 10mg apeurin, så merkelig nok smuldra den veldig lett, gikk rett og slett i oppløsning på veg ut av blisteret. Kastet den i meg og veldig merkelig men virkningen kom MOMENTANT. Og jeg ble døsig med engang, som å være full/døsig uten eufori men veldig avslappende. Syntes dog det var rart at virkningen kom momentant ved oralt bruk.



Noen som har noe erfaring å dele rundt disse Auparin 10mg ene? Ser halveringstid på diaz er latterlige 100 timer, hvordan er det da å ta en på kvelden (kl 1800 fex) mot insomnia å kjøre bil morgenen etterpå? 10min etter inntak å det kjennes ut som jeg har tatt 50mg Sobril for å være helt ærlig.

Beste hilsner her fra varmen i mexico.
Vis hele sitatet...
Om du bare er vant med 10 mg Sobril er det ikke rart det smalt. Det kan inneholde alt i fra a til å, men det er sikkert noe diazepam (virkestoffet i Valium) der og. Vær forsiktig! Diazepam har halveringstid på rundt 50 timer, ikke 100. Og man bør absolutt ikke kjøre bil før man er tilvendt stoffet. Lykke til.

Sitat av McIvar Vis innlegg
Husker "back in the days" med gammel hyppen. Men måtte slutte fordi jeg ble kleptoman av den..hehe
Det var tider det :-)
Vis hele sitatet...
Folk plukket faktisk bildene ned av veggen på pubben. Helt sykt.
Sist endret av Freakyme71; 21. oktober 2017 kl. 10:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.