View Single Post
Hadde en røff helg med mye alkohol fredag og lørdag, heldigvis fri på mandag og fikk sovet ut, dette fenomenet skjer ofte etter lite søvn og mye alkohol; Jeg våkner opp å går på do etter veldig forstyrret søvn, kanskje rundt 05 mandag morgen. Kommer meg tilbake til sengen å halveis drifter inn i søvn, men jeg sover ikke. Jeg beveger meg ikke, side jeg kaldsvetter(influensa) og er ubehagelig å bevege seg i den gjennomsvette dyna som er ganske kald, men holder meg våken.

Som sagt ganske sliten, små forkjølet og ikke helt i form ligger jeg helt stille, men hjernen jobber som bare det og jeg er helt klart våken. Opplever at jeg ikke klarer å bevege meg noe særlig men bryr meg ikke, ligger fortsatt med små spenninger men helt våken(ja vet dette var en søvnparalyse i ettertid) Uansett ligger helt dønn stille, men så plutselig føler jeg meg frisk og varm og går ut av sengen(nå drømmer jeg uten å vite det) tusler ut i gangen og begynner kle på meg, ta et glass vann vanlige rutiner osv. Når jeg går ut ytterdøren og låser reagerer jeg straks på at ting ikke er som det skal, er midt i en rosa/lilla men mørk og veldig shady storby og når jeg snur meg tilbake til døren er det et stort hotell som ligger bak meg. Masse klubber strobelys og høy musikk fra alle kanter, rart tenker jeg, dette føles som en drøm?

WoW! Jeg drømmer, ingen ting er faktisk virkelig av det som er rundt meg! Jeg har vært i noen rene lucid dreams før men de varer så kort fordi jeg våkner av intensiteten, men ikke i dag! Tenker om igjen og om igjen ta det med ro, ikke stress da våkner du, intrykkene er sterke og jeg tror jeg glir tilbake i nermest våken tilstand, men blir liggende stille og drifter tilbake. Fortsatt utenfor hotellet begynner jeg å gå, jeg prøver å fremkalle ting etter egen vilje men det går ikke, noe jeg tidligere har klart. Tenker, ikke overtenk og stress begynn å gå! Tusler nedover og går inn i en bar som har sydhavs-steming over seg med hawaii musikk og det hele.

Her møter jeg en narkoman hore og spør henne rett ut, skal vi stikke tilbake til rommet mitt å knulle? Hun sier ja med en gang. Går tilbake til hotellet men stresser som faen, vil ikke miste henne, går igjennom resepsjonen og til heisen. Heisen er megaliten av en eller annen grunn, like liten som en søppelkasse og vi får såvidt plass, det er dårlig stelt og går veldig sakte, og vi skal opp 150 etager, var veldig redd på dette tidspunktet at den kun var ment for 1 person og at kabelen ville ryke på vei opp, veien opp tar laaaang tid, og er mye avbrudd på turen grunnet teknisk feil. Omsider oppe er det bare ett kjempestort rom, når hun går inn på badet finner jeg ut at vi er i hennes leilighet, og finner masse oxycontin piller av en eller annen grunn, stjeler disse og klatrer ned takrenna(som er flere hundre meter over bakkenivå) men det går som en drøm(bokstavelig talt) Vel nede på bakken går jeg til neste club, mest party og techno aktig.

Her våkner jeg opp igjen, men ligger dønn stille, og drifter tilbake i halv bevissthet, men denne gangen mye klarere, jeg repiterer navnet mitt om igjen og om igjen, tell fingrene dine å se på klokken! Jeg hadde 6 fingre og klokken var 11 om morningen, ok jeg drømmer konkluderte jeg. Tilbake i techno baren vet jeg nøyaktig hva jeg skal ha, 1 liter sprite med 1% alkohol siden jeg ikke trenger mer av en eller annen grunn. Lokalet er tomt, og jeg skjønner ingen ting, bruk sinnet ditt tenker jeg, og brått popper det opp en jeg hadde crush på i 1ste gym. ved siden av meg, nice... Finner tonen og det bærer avsted til samme hotellet, samme jævla heisen og et styr av små random ting som skjer på veien men finner rommet mitt, som bare er et rom denne gangen. Endelig down to business! Hun er klin naken men har en sykt stor vagina, gikk ikke ann å ha sex fordi den var like stor som et badekar, etter mye om og men klarte jeg å få gnidd den nok til at det resulterte i utløsning, våknet kort tid etter med våt boxer og at bikkja måtte luftes. Historien er selvsagt forkortet