View Single Post
Har starta med og ha en bok ved siden av senga som jeg skal skrive ned det jeg drømmer, men sliter fremdeles med og huske drømmer når jeg står opp. alt er helt svart, men i dag kunne jeg vertfall huske at jeg hadde drømt, men har ikke peiling på hva eller hvordan det føltes. Bare ett lite minne om at jeg hadde drømt.
Dette er en veldig stor forbredring for meg siden jeg ikke kan huske og hatt en drøm på mange mange måneder :P

Har lest veldig mye om lucid dreaming nå. Gjør 2 forskjellige RC hver gang jeg sjekker klokka, gjentar til meg selv flere ganger før jeg legger meg og etter jeg har lagt meg at når jeg våkner så skal jeg huske hva jeg har drømt og skrive det opp.

Er to ting jeg lurer på, hvor lenge burde jeg sove, sover 5 og en halv time + - hver natt, men har lest at jeg burde såve 7-8 timer så det skal jeg begynne med, men er det 7-8 timer som er anbefalt når man bruker WBTB metoden eller burde jeg sove 7-8 timer selvom jeg ikke bruker den metoden? (har tenkt til og bruke den metoden senere, men klarer ikke og stå opp en time før en vanligt, ender altid med at jeg ikke vokner av vekkerklokka når den ringer neste gang.)
også lurer jeg på om det er noen andre ting jeg kan gjøre for og huske drømmene jeg har hatt iløpet av natta når jeg våkner.

Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Edit: Dagbok er det fyrste du bør starte med. Bruk pc, mobil eller papir. Ikkje forvent resultat etter ein dag!
Vis hele sitatet...
Starta med dagboka, men er ikke så mye og skrive der ^^ Forventer ikke resultat føre om et par måneder kansje, hvis ikke lengre


Beklager hvis det ble et langt og kronglette innlegg med mange skrivefeil. sitter på ubuntu med skole pc og der har jeg ikke fått rettskrivings greia til og fungere på norsk.