View Single Post
Sitat av Erlend55 Vis innlegg
Det skumleste jeg opplevde som barn var å nesten drukne ved Pirabadet i Trondheim. Jeg stod på bunnen av bassenget, og tenkte "Nå dør jeg". Det var en ekkel følelse å tenke på at man dør, heldigvis ble jeg reddet opp av en skallet mann. Dette er noe jeg alltid kommer til å huske!
Vis hele sitatet...
i "Strømmen" eller? kanskje i dypbassenget?

anyway, jeg har hatt litt skumle drømmer.
Første var når jeg var 2-3 år, jeg så meg selv i tredjeperson gående på en eng xD og plutselig var det en stor maskin som kom mot meg for å rive meg i fillebiter, på hver side av enga var det gjerder, og selvfølgelig måtte maskina dekke opp hele plassen, nå hadde jeg en vei å springe rett frem fra den, problemet var at den var raskere enn meg, akkurat i det øyeblikket den skulle knuse meg våkna jeg og skrek, så kom mamma og roet meg ned...
Marerittet kom hver dag til jeg byttet soverom...

når jeg var 5 år var jeg syk, jeg hadde diabetes i tillegg som gjorde det enda værre. Jeg spiste ca. ingenting den dagen, på kvelden hadde jeg lavt blodsukker. Pappa var jo så genial å ga meg melk >.< Noe som ikke er det smarteste når man er syk. jeg kastet vel opp 5-8 ganger den kvelden, senere hadde jeg to mareritt. Det ene er nevnt ovenfor, noe som jeg synes er rart kom tilbake. Det andre var litt mer forvridd, fortsatt i tredjeperson, jeg hoppet fra planet til planet, altså jeg var mye større enn normalt. Plutselig datt jeg ned mellom to og våknet, begynte seff. å skrike.

Noe som skjedde i virkeligheten, men som kun de rundt meg synes var skummelt var når jeg hoppet ned trappe med en sånn hoppeball, tanken var det at hvis du kaster en sprettball ned en trapp får den mer og mer sprett, dessverre glemte jeg å regne ut skalaen Jeg var ca. 7 år. Farmor synes det så ut som om jeg kom rett fra WW2.

Men som mange andre sier, de er redde for ufsa og mange andre fra mummidalen, jeg elsket dem når jeg var liten.

vedder på at jeg har noen skriveleifer.

edit: Hurra, jeg er først på side 7 :P
Sist endret av VegBerg; 15. juli 2010 kl. 21:22.