View Single Post
Sitat av Ampier Vis innlegg
Jeg så en helt jævlig film som jeg ikke husker hva heter, men det var hvertfall en dritstygge plante som spiste mennesker... og en syk scene hos tannlegen... noe mer husker jeg ikke, bare den jæææævla planta. noen som vet hvilken film dette er btw?
Vis hele sitatet...
Høres ut som Little Shop of Horror, det er en remake og en orginalverson, jeg liker best remaken, var det en musikal?

Ellers må det sies at det skumleste jeg var borte i var en drøm jeg hadde, jeg var forskjølet og drømte at jeg var på en gård med hester, mamma sa at det var morder hester og at jeg måtte rope hvis de bet meg. Jeg gikk utrolig nok bort til hestene og klappet de fordi de var så fine, men da bet en meg. Siden jeg var forskjølet greide jeg ikke rope, mamma kom springendes inn døra til stallen til slutt, men da hadde alt blitt mørkere og jeg så bare henne begynne å gråte mens jeg våknet fra drømmen. Når jeg våknet lå jeg i søvnparalyse eller noe sånt fordi jeg greide ikke å bevege meg. Jeg hadde mistet stemmen helt så jeg greide ikke lage lyd heller. Det var creepy.
Merkelig nok har jeg aldri vært noe redd for hester, selv etter drømmen der.