View Single Post
Hey der ute

Vet ikke hvor mange av dere som har tatt blodprøve \ urinprøve, men jeg tenkte jeg kunne kanskje hjelpe noen av de der ute som ikke har tatt det \ skal ta det med en liten pekepinn:

jeg skal kanskje i rettssak da jeg har en sønn som jeg strider mot barnemoren med, med tanke på omsorgsrett og besøkstider \ samvær etc.

jeg og barnemoren vanket før i "harde tunge" hasj-miljøer :P og dette var noe som skulle bli brukt mot meg i retten, angående samvær med min sønn.

jeg stilte frivillig opp på urinprøve den 3.desember i år.

Jeg la alle kort på bordet til legen, og fortalte om saken. var før i miljø (yeye, var og var du, røykte en gang i uka eller måneden eller noe sånt)
legen sier så at "ja da får vi ta urinprøve da!"

blodprøve ble her eliminert.. hvorfor ? da ryktene sier at det kan spores i flere måneder \ år.
Jeg føler at ryktene her ble eliminert, og at sporingstiden i blod er mye kortere, kanskje innenfor 1-4 uker (forklaring følger)
PS: blodprøve ble også tatt, og jeg fikk se listen de sjekket: alle standard drugs, pluss PCP og kreatin (?) trodde ikke man sjekket sistnevnte men :P de har nok utvidet prøvene sine litt

det endte med urinprøve med tilsynsvakt som stod å sjekka utstyret mitt :P fikk litt pisseangst (iogmed at jeg vet med meg selv at jeg fyra litt "mye" for ca. 1 mnd siden.)
men fikk pissa til slutt, tross angsten. Koppen var for liten i forhold til alt som skulle ut :P



fikk svar her om dagen: ingen medikamenter eller annet funnet i hverken blod eller urin !
Merknad: jeg har tuklet en del med morning glory, og folk sier at dette kan slå ut på slike analyser.
Jeg tørr ikke påstå noe her, men for mitt vedkommende så slo ikke MG ut !

en kjapp konklusjon er at blodprøver som oftest brukes for å sjekke rusmidler innenfor en kort periode, siden legen sa urinprøve med en gang jeg sa jeg hadde avbrutt "min kriminelle løpebane" :P

morning glory (for mitt vedkommende) slo ikke ut på noen av prøvene, og man kan da (tydeligvis) fortsette og leke med disse typer planter \ midler.


mvh
-tommen