View Single Post
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
536
Sitat av Alge Vis innlegg
Oki, det gjelder altså ikke medisinsk bruk?

Vel, det samme gjelder forsåvidt uansett. Altså trappe ned og ta en pause. Til lenger pausen er jo bedre er det for helsen din og jo lenger pausen er jo lavere toleranse. 2 - 3 uker å toleransen er gått betraktelig ned, men skal du helt tilbake til baseline så må du nok ta en lenger pause enn det om du har hatt ett heavy bruk over lang tid.

Det jeg ser går igjen på folk med abstinenser på stimulanter er kraftige og til tider ganske langdratte depresjoner. Ikke noe å spøke med så vær litt obs på det, jeg ville virkelig trappet meg ned før jeg tok en pause om bruken har vært stor.

Sov godt man
Vis hele sitatet...
Er medisinsk bruk som da har utviklet seg til rekreasjonell bruk. Er jo helvete å ta pause da, mer enn 2 dager uten blir jeg fullstendig ubrukelig, limt til senga.

Blir jo faen samme onde sirkelen dag inn og dag ut - Oppe i 2-4 dager, så sover jeg i 1-2 døgn. Er for bra til å slutte med det lssm, selv om jeg er klar over hvor skadelig det er for meg på langsikt.
Sist endret av kamelia; 27. februar 2021 kl. 12:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.