View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Flere muligheter.

Sånn gjør noen fordi det er vanskelig å sparke folk i Norge. Så hvis du driter deg ut senere kan de argumente med tidligere utsendte advarsler. Hold deg på matta og ikke gi dem mer å ta deg på.

Trynefaktor er heller ikke usannsynlig. Kan være at arbeidsgiver ikke liker deg så godt og har et prosjekt om å skvise deg ut.

Eller så er det jo svært dårlig likt å slurve med oppmøte. uansett hvor bagatellmessig det kan virke for deg, så ønsker arbeidsgiver at du skal forstå at han/hun sikkert irriterte seg grønn og som ansvarlig for ansatte skal man da sørge for at de ansatte forstår alvoret av dette.

Det siste avsnittet er nok mest sannsynlig årsaken.
Vis hele sitatet...
Syntes ikke det er en bagatell å forsove seg, men syntes kanskje at arbeidsgiver kunne hatt en liten annen approach til situasjonen?
Greien er at min sjef, som ga meg advarselen, vet ikke at jeg har forsovet meg før et par dager senere. Sjefen er ikke på jobb klokken 04 om morningen, så man ringer en sentral som gir beskjeden videre i etterkant. Derfor tror jeg heller at det første du skriver kanskje kan være årsaken isteden.