View Single Post
var i byen en kveld i jula for et par år siden. var der to ganger den kvelden. først for ordne noe for noen.. betalingen sto den kvelden i hyppere og hadde drekki og cola tidligere. så etter en eller annen fjortis fest får min super bone(pillefjerne) venn iden om at et opplegg med brunt hadde hvert smart den kvelden.... så vi raser inn igjen til byen med to streite kompsier som var villige til å kjøre det bone trekløveret vi var inn... når vi er henter det så presterer han som skulle ha det ogtryne over den ene gulvhøytaleren og inn i DVD/forsterker hylla... vi andre satt visst bare og så på lo av han( husker ikke alt klart selv, men er blitt fortalt det) etter masse stuking med detta anlegget fikk han kobla inn alt igjen og vi var i fullfart hjem med hektoen:P selvfølegelig kjørte vi en sliten volvo og sjaføren var gnaske nervøs med oss i bakstetet og stash i bilen.. etter fem min på motorveien kommer en patruljebil bak.... da ble også han sjaføren veldigobs på dem og ikke så på veien:P noe som førte til vinglete kjøring ifølge snuten.. stoppa blei vi og husker bare jeg våkna med den lykta mitt i trynet gjennom bakruta... var helt sikker på at nå var det kjørt pga tidligigre ting og vi 3 bak var visst ganske påtrynet, men kompisen min som var værst av oss og hadde det i lomma. lå passed out ved siden av meg bak og det gjorde at etter alkotesten, :Pmåtte vi sørge får at kompisen vår kom hjem i seng med streng besked fra onkel politi:P det værste var at når de kjørte vekk først så vi noe som får meg til å si at de burde lufte bikkjene oftere :P he he ble litt lettet steming da;P