View Single Post
Yo igjen!

Skjedde no skikkelig fett i kveld, måtte bare dele det. Ringte en kompis i dag for å sjekke om vi skulle stikke ut en tur i kveld. Men så var han litt bizzi så jeg fikk ikke prata så mye med ham, han sa ikke annet enn at: "Jeg kommer innom deg i kveld." Så jeg tenkte, fett. Når han kommer sitter jeg og titter på episode 1 av Family Guy Sesong 6. Og har litt lættis når han kommer inn, og vi prater og loker og ser litt på family guy.

Etterhvert tar han plutselig opp en liten godte pose eller noe og jeg spør om han har tatt med noe sjokolade. Også svarer han: "Nei ikke akkurat." Også sier jeg bla bla bla men det er jo sjokolade oppi der! Også svarer han nei igjen, og jeg tror ikke mine øyne. Men min kompis som ikke røyker har med seg en slump brunt. Og jeg spurdler av glede og lurer på når han begynte å deale. Han svarer at han bare fant den, også lukter jeg litt på den og vi finner begge ut at det ser ut som dårlige greier. Men jeg kjøper det av ham alikevel.

Så lager jeg en bong, og stikker ut. Deretter stikker han og, og det ender med at jeg fyrer greiene alene. Men jeg skulle ringe ham og si om det var bra. Og når jeg er ferdig tenker jeg, jaja, det var ikke så veldig bra akkurat. Men så går jeg hjemover og merker at det funker som faen. Og til slutt ringer jeg ham og sier at jeg akkurat har fått noen sinnsykt drøye greier for en billig billig penge, og han tenker: "faen... jeg kunne tyna ham enda mer." Men men det funka fjell!

Så der har dere det, jeg er godt på tur og er på første spliff etter og er helt skakk