View Single Post
For cirka 2 år sidn satt jeg og en kompis hjemme hos meg å røyka i kjellerstua... Vi hadde mekka 2 jointer som vi satt å puffa på. Da vi hadde røyka cirka halve hver bestemte vi oss for å cappe jointene å spare de til etterpå..

Vi hadde en ganske gi faen innstilling på den tiden å røyka mens muttern satt oppe i stua.. røyka bare rett i rommet, d eneste vi pleide å gjøre var å få på en sigg rett etter på eller hvis d kom noen ned i kjellern..

Tilbake til saken, rett etter vi hadde cappa jointene så hørte vi at noen var på vei ned til kjellern, d lå en rullings sneip på bordet som var klar til å fyres opp... Jeg klarte selvfølgeli å ta feil av rullings sneipen å jointen, så når muttern kom inn døra satt jeg faen meg der å puffa på jointen.. Merka ikke det her selv, men kompisn min så ganske så forfjamset ut der han så meg sitte der å puffe.. Han sa ingenting for muttern var allerede i kjellerstua...Men han skjønte fan ikke hva jeg dreiv på me sa han etterpå..

D første muttern sa var at d luktet rart her.. Hun gikk rett mot lysbrytern som var rett ve sofan vi satt i.. Skrudde lyset på mens jeg bokstavelig talt satt å blåste på hun.... Hun spurte hele tida hva den merkelige lukten var... Det er den nye rullingsen jeg har kjøpt sier jeg, mens jeg peker på Rød 3 pakka mi på bordet.... Stomper "rullingsen" etter en del trekk og først da merker jeg at det var jointsneipen å ikke sneipen jeg satt å røyke...Får en merkeli følelse inni meg mens muttern går opp litt skeptisk... Så utroli nok ble vi ikke ferska, hun ble bare rimeli mistenksom... Var litt snålt å tenke etterpå at muttern har sedd meg sitte å puffe på en joint...