View Single Post
Sitat av bgee Vis innlegg
Hei SnillePike.
Jeg har mikrodosert i noen uker nå, for første gang i livet, og min erfaring hittil er god. Så god at jeg unner alle andre tilsvarende vending i psyken og sukker oppgitt over at denne naturressursen ikke brukes.
Jeg har mer vitalitet, er mer inspirert, tar bedre vare på meg selv og setter igang sunne småprosjekter jeg tidligere ikke engang var i nærheten av å tenke på. (rydding, vasking, ommøblering, fremtidsønsker o.l.)
Ulemper inkluderer vel litt løsere mage i perioder og faren for å blir tatt. :-/
Men jeg har ikke vekt og mikrodosene mine går dermed på antall. Jeg forsøker å unngå å kjenne det jeg kaller rus, dvs. at jeg kjenner sentralnervesystemet blir stimulert - jeg blir overivrig e.l. Så fem stk. var for mye fant jeg ut og jeg gikk ned til tre i døgnet. Nylig kjente jeg rus av tre, så nå er det ned til en i døgnet. Neste level for meg er en annenhver dag eller sjeldnere, men jeg er overbevist om at dette er ting som vil variere pr. person og sikkert fra en tid til en annen også.
Fem stk. overstiger vel neppe 0.1gram?
Joda, jeg vet at McKenna sa "aldri mindre enn fem gram tørket", noe som vel er hundrevis. Men jeg tror det er lurt at hverdagen er ca. stabil og inneholder hvertfall litt farger først, særlig nå man kjenner effekt av så få, eller?..
Vis hele sitatet...
Jeg har også lest om flere personer som har fått positiv virkning av å mikrodosere i lengre tid, dette da intill det har begynt å slå motsatt vei. Pass på og slutt når du merker at du ikke får så mye positivt ut av det lengre.