View Single Post
Vel, du kan prøve å sammenligne antall nederlendere med antal nederlandske herroinmissbrukere.
For så å sammenligne antal norske, men norske herroinmissbrukere.

Å vil komme fram til at "Hm, hvorfor har norge en av de høyste overdosestattistikkene i europa?"

Vi vet fra tidligere at tilgjengelighet oker forbruket, sa hvorfor skal det bli sa forferdelig annerledes med heroin?
Vis hele sitatet...
Bullshit.
Det viser seg derrimot at mennesker har en tendens til å gjøre det de IKKE har låv til.
Noe som du igjen kan finne ut ved å skjekke ut hvor mange nederlendere som røyker cannabis i forhold til folketallet.

Etter å ha pratet med en del nederlandske ungdommer, innser jeg at disse kiddsa blir GODT undervist når det kommer til rusmissbruk, og har god erfarig på selve emnet.
Majoriteten av nederlenendere røyker ikke cannabis, noe som strider mot dit argument rigth there!

Sitat av Themosthigh Vis innlegg
Vel, du kan prøve å sammenligne antall nederlendere med antal nederlandske herroinmissbrukere.
For så å sammenligne antal norske, men norske herroinmissbrukere.

Å vil komme fram til at "Hm, hvorfor har norge en av de høyste overdosestattistikkene i europa?"


Bullshit.
Det viser seg derrimot at mennesker har en tendens til å gjøre det de IKKE har låv til.
Noe som du igjen kan finne ut ved å skjekke ut hvor mange nederlendere som røyker cannabis i forhold til folketallet.

Etter å ha pratet med en del nederlandske ungdommer, innser jeg at disse kiddsa blir GODT undervist når det kommer til rusmissbruk, og har god erfarig på selve emnet.
Majoriteten av nederlenendere røyker ikke cannabis, noe som strider mot dit argument rigth there!
Vis hele sitatet...
Selv om den norkse stat har skranket inn på alcoholen så drikker kiddsa mer en aldri før.
At de røyker mindre en før, det kan jeg godt tro, men det har alt med trend å gjøre, for nå snuser de i stedet.
Sist endret av Themosthigh; 5. august 2009 kl. 12:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.