View Single Post
Sitat av reklame Vis innlegg
Ja er det ikke det DLF sier da?

Det være seg røyke hasj eller kjøre bil så mye og så fort man vil! Det er mitt liv! Jeg bestemmer alt selv. Det er på grensen til idioti-politikk, og dersom dere ikke ser det, fordi dere er så opphengt i legaliseringsbiten av politikken dems, gir jeg opp.
Vis hele sitatet...
Du ser virkelig ikke forskjellen?

Det har da hele tiden vært snakk om personlig frihet så lenge det ikke går ut over noen andre enn deg selv! Å kjøre bil så fort du vil er potensielt utrolig farlig for andre! Å ta så mye dop man vil skader kun deg selv.. Ser du virkelig ikke logikken her?

Jeg ønsker meg et parti, som tar personlig frihet seriøst (kardemomme-style ) men samtidig beholder støtteaparater.
Privatisering er farlig, da drivkraften ikke lenger er å hjelpe mennesker, men profitt.

btw: Det at legalisering skal føre til større misbruk, er for meg ubegripelig. Spør folk som er imot dop, hvorfor de er det. De kommer til å svare: "fordi det er så skadelig", ikke "heroin er kult det, men det er så synd at det er ulovlig!"
Sist endret av fetter; 5. august 2009 kl. 10:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.